Op deze pagina vindt u een handleiding voor het instellen van Phonq e-mailadressen in Microsoft Outlook. Afhankelijk van uw gebruikte versie of taal kunnen de schermen er wat anders uitzien. 

Probeer deze stappen zoveel mogelijk in één keer goed uit te voeren, dat voorkomt latere problemen. 


Open in Outlook, onder het tabblad Extra de optie E-mailaccounts.

Kies voor de optie Een nieuw e-mailaccount toevoegen, klik dan op Volgende.



Kies vervolgens de optie IMAP en klik weer op Volgende.



Voer vervolgens de velden 'Uw naam' en 'Uw e-mailadres' in. 


Vul bij Inkomende mail server (IMAP) in: mail.phonq.nl
Vul bij Uitgaande mail server (SMTP) in: smtp.phonq.nl


Onder Gebruikersnaam en wachtwoord voert u uw volledige e-mailadres in als gebruikersnaam (dus inclusief uw domeinnaam). 



Klik nu op Meer instellingen en ga naar het tabblad Server voor uitgaande e-mail.
Vink aan Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist.



Ga vervolgens, in hetzelfde scherm, naar het tabblad Geavanceerd. Vink hier tweemaal aan Voor deze server is een gecodeerd verbinding vereist (SSL).
Vul ook bij Uitgaande e-mail (SMTP) poortnummer 465 in.



Klik op OK en vervolgens op Volgende en Voltooien. 


Uw e-mailadres zou nu moeten werken in Microsoft Outlook